quarta-feira, 30 de janeiro de 2013

Riscas na decoração | Stripes on decoration

Eu gosto muito de riscas! Bem, adoro! Na roupa e na decoração... A próxima estação vai estar recheada de peças com riscas [principalmente brancas e pretas], eu já tenho a minha camisa com esta tendência! É linda, por isso apressem-se a comprar também! Calças ou camisa à riscas e garanto-vos que não se vão arrepender! Depois faço um post sobre estas peças, sim?
Agora na decoração... Gostam? Eu acho adorável, principalmente em quartos!

I really like stripes! Well, I love it! In clothing and decoration ... The next season will be full of pieces with stripes [mainly black and white], I've got my shirt with this trend! It's beautiful, so hurry up to buy one too! Pants or shirt with stripes and I assure you that you will not regret! Later I'll do a post about these pieces, ok?
Now in decoration ... Do you like? I think it's lovely, especially in rooms!
I'm totally in love with these baby room! The yellow looks stunning! 
How lovely, for a little princess? 
The couch is lovely! 
Em breve farei algumas remodelações no meu apartamento, por isso adoraria saber a vossa opinião!!
Soon I'll do some changes in my flat, so I'd love your opinion!!!

Lovely, right?

Sem comentários:

Enviar um comentário